Scale and Trail® Crawler

High Trail Edice

Nový Chevrolet K5 Blazer z roku 1972 doplňuje řadu expedičních modelů v edici High Trail s továrně instalovanou sadou zvýšeného podvozku a většími koly 2.2". K těmto zlepšeným terénním vlastnostem model přidává krásnou karoserii s množstvím detailů.

TRX-4 1972 K5 Blazer High Trail Edition
dice High Trail

Edice High Trail

Továrně instalovaná sada Long Arm Lift Kit zvyšuje světlou výšku podvozku o více než 2.5 cm. Díky tomu mohla být použita větší kola 2,2” s pneumatiky Canyon Trail. Tato kombinace výrazně zvýšila průchodnost terénem.

Autentická karoserie

Autentická karoserie

TRX -4 K5 Blazer věrně reprodukuje jeden z nejikoničtějších klasických vozů Chevy. Jasně chromové prvky karoserie kontrastují s lesklým lakem pro nezaměnitelný vzhled. Detailně provedená mřížka chladiče, boční zrcátka a maketa dřevěných bočních lišt dodávají modelu nekompromisní vzhled.

Clipless Body Mounting

Bez-sponková karoserie

Nový systém uchycení karoserie pomocí zobáčků v podbězích kol je rychlý, snadný a vzhled karoserie neruší sponky. Demontáž karoserie provedete pouze zmáčknutím zobáčku a potáhnutím karoserie nahoru. Nasazení karoserie je ještě snazší, stačí ji jen nasadit na šasi.

Traxxas TRX-4 Chevrolet K5 Blazer 1972
Obj. č. TRA92086-4

Video

Inovace

Podrobnosti

TRX-6 Flatbed Hauler - Side Chassis Click for Details Detailní karoserie Instalovaná sada vyššího zdvihu Bez-sponková karoserie Ocelové profily podvozku Chromované kryty diferenciálů Zvýšená středová hřídel a prvky zavěšení Dvoustupňová převodovka Podběhy a kryty podvozku Motor Titan 21T 550 Pneumatiky Canyon Trail 2.2“ Delší tlumiče GTS 110 mm Portálové nápravy s převodovkou Uzávěrky diferenciálů Servo řízení s kovovými převody


Vybavte model volitelným multifunkčním osvětlením a navijákem.

TRX-4 Specifikace

1972 Chevrolet K5 Blazer Specifikace
1972 Chevrolet K5 Blazer Specifikace
Délka: 525 mm
Šířka: 270 mm
Světlá výška: 99 mm
Hmotnost: 3.30 kg
Výška: 285 mm
Rozvor: 312 mm
Nájezdový úhel: 69.2°
Výjezdový úhel: 55.7°
Přejezdový úhel: 79.3°
Délka tlumičů: 110 mm
Kola: 2.2 x 1.34 inches (56 x 34 mm)
Pneumatiky: 5.3 x 2.14 inches (135 x 54 mm)
Unašeč (hex): 12 mm
Regulátor: XL-5 HV
Motor: Titan 21T - revers
Převodovka: Dvoustupňová, dálkově řízená
Pastorek: 32DP
Diferenciály: Přední a zadní, dálkově uzavíratelné
Šasi: Ocelový rám
Brzdy: Elektrické
Náhon: 4WD
Řízení: Kovová páka serva
Servo: Digitální 2075X, s kovovými převody
Vysílač: TQi 2.4 GHz čtyř-kanálový
Přijímač: TRA6533
Prostor pro akumulátor 158.75 D x 47 Š x 23/26 mm V
Motor
Typ: Stejnosměrný
Pouzdro: 550
Hmotnost: 390 g
Délka: 78 mm celková, 57 mm pouzdro, 38 mm průměr
Závity: 21T revers
Napětí: 16.8 V
XL-5 HV
Napájení: 6–7 článků NiMH, 2–3 články LiPo
Rozměry: 31 mm x 55 mm x 28 mm
Hmotnost: 74 g
Limit motoru: Řada 550 21 závitů
Vnitřní odpor: 0.004 Ohms
Maximální krátkodobý proud: 100A
Brzdící proud: 60A
Trvalý proud: 18A
Napětí BEC: 6.0 V
Proud BEC: 1A
Přívodní kabely: 14 AWG
Typ tranzistorů: MOSFET
PWM frekvence: 1700Hz
Detekce nízkého napětí (LVD): Dvoustupňová
Tepelná ochrana: Ano
Jízdní režimy:
  • Sport Mode: 100% vpřed, 100% brzda, 100% vzad
  • Race Mode: 100% vpřed, 100% brzda
  • Training Mode:* 50% vpřed, 100% brzda, 50% vzad
  • Trail Mode: 100% vpřed, 100% Brzda, 100% vzad, tažná brzda v neutrálu
  • Crawl Mode: 100% vpřed, 100% ihned vzad - bez neutrálu, brzda do kopce
Nastavení reg.: Ano, Traxxas EZ-Set®
* Patentováno
  • Oficiálně licencovaná karoserie Chevrolet® K5 Blazer 1972
    • Detaily: přední mřížka, chromované nárazníky, zrcátka, kliky dveří, stěrače
    • Propracovaná světla připravená na montáž LED osvětlení
    • Autentické polepy
  • Bez-sponková karoserie
    • Karoserie bez rušivých sponek
    • Snadná montáž/demontáž pomocí západkového systému
    • Robustní vnitřní rám
      • Detaily karoserie přichyceny k vnitřnímu rámu
  • Regulátor XL-5 HV
    • Voděodolné* provedení
    • 5 jízdních režimů:
      • Sport Mode — dopředu / brzda / vzad
      • Race Mode — dopředu / brzda
      • Training Mode™ — 50% dopředu / 100% brzda / 50% vzad (patentováno)
      • Trail Mode — dopředu / brzda / vzad / tažná brzda v neutrálu
      • Crawl Mode — forward / ihned vzad - bez neutrálu, brzda do kopce
    • Traxxas EZ-Set® nastavení jedním tlačítkem
    • Výkonný chladič
    • Široké provozní napětí 6–7 článků NiMH (7.2–8.4V) a 2–3s LiPo (7.4–11.1V)
    • Dvoustupňová ochrana proti podvybití (LVD)
  • Motor
    • Titan™ 21T s revers, vnitřní chlazení vrtulí
    • Precizní zpracování
  • Továrně instalovaná sada vyššího zdvihu
    • Zvyšuje světlou výšku o více než 2.5 cm
    • Zachovává přesnou geometrii
    • Sada umožnila použití větších kol 2.2”
  • Rozvor a šasi
    • Rozvor 312 mm
    • Silné ocelové profily podvozku - 1.5 mm
    • Nastavitelné nárazníky
    • Nastavitelné boční stupačky
    • Integrované držáky kabelů
  • Portálové nápravy
    • Vyšší světlá výška
    • Zvýšení točivého momentu
    • Ocelové převody
    • Vylepšená geometrie, snížení namáhání nápravy
  • Pohon
    • Pohon všech kol 4x4
    • Hnací hřídel 6 mm
    • Ocelové CV stejnoběžné přední poloosy
    • Ocelová přední a zadní hnací hřídel
    • Dálkově řízené uzávěrky diferenciálů
    • Ocelová převodová kola
  • Vylepšené lože baterie
    • Aretace baterie pomocí kloubu
    • Nastavitelná výška přepážky
    • Vhodné i pro dlouhé baterie
    • Přední lože pro baterie modelů 1:16 (s volitelným popruhem na suchý zip)
  • Převodovka
    • Dvourychlostní
    • Dvě hřídele
    • Dvojitá třecí spojka
    • Snadný servisní přístup
  • Řízení
    • Servo 2075X s kovovými převody
    • Úhel zatáčení 45°
    • Bez servo saveru
    • Kovová páka serva
    • Minimalizuje Bump Steer efekt
  • Zavěšení
    • Přední: 3bodové Panhard
    • Zadní: trojúhelníkové 4bodové
    • Robustní kulové čepy
    • Ocelové tyče o průměru 5 mm se závity na konci
  • Prodloužené hliníkové tlumiče GTS
    • Olejem plněné tlumiče
    • Hliníkové tělo tlumičů
    • Matice pro snadné nastavení předpětí pružin
    • Delší o 20 mm proti standardním
    • Těsnění pomocí O-kroužků a X-kroužků na pístnici
  • Kola a pneumatiky
    • Kola 2.2” se středovými krytkami náboje
    • Pneumatiky Canyon Trail s pěnovou vložkou
    • Měkká směs S1
    • Ocelové unašeče 12 mm
  • RC souprava
    • TQi™ 2.4GHz 4-kanálový vysílač
    • Možnost instalace Bluetooth modulu
    • Přijímač s telemetrií
    • Paměť na 30 modelů
    • Exkluzivní funkce tempomatu pro jednodušší řízení
    • Nastavitelná citlivost kanálu plynu a řízení (exponenciály)
    • Nastavitelné koncové body kanálu plynu a řízení
    • Nízká latence přenosu pro rychlou odezvu (13 ms)
  • Patentované O-kroužky na voděodolném* boxu přijímače
  • Ložiska s těsněním
  • Černěný spojovací materiál
1972 Chevrolet K5 Blazer
1972 Chevrolet K5 Blazer (Side) Rear Three-Quarter View (Blue)
MODEL TRA92086-4: šasi TRX-4® karoserie Chevrolet 1972® K5 Blazer, sada vyššího zdvihu Long Arm Lift Kit, měřítko 1:10, 4WD. Ready-To-Drive®, RC souprava TQi 2.4GHz, regulátor XL-5, motor Titan® 550.

Obsah balení:

  • TRX-4, Ready-To-Race® model
  • XL-5 HV voděodolný* regulátor
  • Motor Titan 21T s revers
  • RC souprava TQi 2.4GHz
  • Příslušenství

Není obsahem balení: